Jadłospis




PONIEDZIAŁEK 16.10.2017

I śniadanie:Graham z masłem, szynką z dodatkiem ketchupu. Graham z masłem z dodatkiem jaja, ogórka zielonego, rzodkiewki, sera żółtego, sałaty, cebulki zielonej. Kawa na mleku.
II śniadanie: Koktajl na bazie jogurtu naturalnego z truskawkami. Andruty. Napar z herbaty owocowej.
Obiad: Krem z dyni na wywarze mięsno –warzywnym z grzankami ziołowymi. Hamburger z Fileta Ryby Miruna. Ziemniaki z koperkiem. Surówka z ogórka kiszonego, cebuli, jabłka, marchwi i jogurtu naturalnego. Kompot wieloowocowy.


WTOREK 17.10.2017

I śniadanie: Musli na mleku z płatkami cynamonowymi. 1/3 Rogala maślanego z serkiem waniliowym. Chleb 7-zbóż z masłem z dodatkiem kiwi, banana i miodu.
II śniadanie: Pucharek witaminek (1/4 jabłka, ¼ gruszki, ¼ banana).Paluch kukurydziany.
Napar z herbaty owocowej.

Obiad:Krupnik na wywarze mięsno – warzywnym z kaszą jaglaną z dodatkiem natki pietruszki i kopru. Placki warzywne z cukinią. Sos mięsno – warzywny. Zestaw surówek: Z pora, jabłka, marchwi, cytryny, jogurtu naturalnego. Z kapusty czerwonej, jabłka,cebuli. Kompot owocowy.


ŚRODA 18.10.2017

I śniadanieKiełbaski drobiowe na gorąco. Chleb 7-zbóż z masłem. Chleb 7-zbóż z masłem z dodatkiem: pomidora, ogórka zielonego, jajka, sałaty. Herbata z cytryna.
II śniadanie:
 Deser wiśniowy na mleku. Ciasteczka owsiane. Sok 100% jabłkowy.
Obiad: Zupa Fasolowa (krem) na wywarze mięsno-warzywnym z ziemniakami, kiełbaską z cebulką z dodatkiem natki pietruszki i kopru. Makaron „Lubella 7-zbóż” z polewą jogurtowo – malinowo – truskawkową. Winogron. Kompot wieloowocowy.


CZWARTEK 19.10.2017

I śniadanie:Graham z pastą z makreli wędzonej. Graham z masłem z serem żółtym z dodatkiem: papryki, ogórka zielonego, sałaty cebulki zielonej. Kawa zbożowa na mleku.
II śniadanie: Koktajl mleczny na bazie jogurtu naturalnego i banana. Andruty. Napar z herbaty owocowej.
Obiad: Zupa Selerowa (krem) wywarze mięsno -warzywnym z ziemniakami, zabielana śmietaną z dodatkiem natki pietruszki i kopru . Gulasz wieprzowo- wołowy. Kluski śląskie. Zestaw surówek: Buraczki na ciepło. Mizeria z jogurtem naturalnym. Kompot wieloowocowy


PIĄTEK 20.10.2017

I śniadanie:1/3 Rogala maślanego z prażonymi jabłkami . Graham z masłem z serem białym z dodatkiem: sałaty i rzodkiewki. Jabłko. Kakao na mleku.
II śniadanie:Jabłko w sosie waniliowym. Andruty. Sok jabłkowy 100%.
Obiad:Zupa Pomidorowa (krem) na wywarze mięsno –warzywnym z makaronem „Muszelki” zabielana śmietaną z dodatkiem natki pietruszki i kopru. Kotlet jarski. Ziemniaki z koperkiem. Marchew duszona. JABŁKO. Kompot wieloowocowy.